14 mája, 2014

The Reuse Revolution


Musím sa priznať, že "pravú kávu" som sa nikdy nenaučila piť. Dobrým cappuccinom alebo niečím podobným však nikdy nepohrdnem. A na druhej strane som veľký milovník čaju. 
Pred tromi rokmi som sa presťahovala do internátnej izby, kde som "vychytala" hornú časť dvojposchodovej postele. Prečo tento príbeh? Nuž preto, lebo keď som chcela mať lenivý deň v posteli alebo som sa tam učila a už som sa teda raz vytrepala na tú posteľ, tak som si tam zobrala všetko, čo potrebujem - jedlo, knihy, počítač. Dokonca som si tam natiahla aj kábel od internetu. Jediné, čo mi chýbalo ku šťastiu bola moja obľúbená šálka zeleného čaju, ktorý som si tam z očividných dôvodov nemohla zobrať. Knihy tiež čítam zásadne v posteli. A čo je to čítanie knihy bez šálky dobrého čaju, všakže. Možno sa to zdá hlúpe, ale práve pre tento dôvod som si zaobstarala pôvodný KeepCup, ktorý je odvtedy mojím najlepším priateľom, lebo leňošenie v posteli sa posunulo na ďalší level!
Samozrejme, odvtedy som objavila množstvo iných skvelých vlastností, ktoré tento farebný kamarát ponúka. Cestujem pomerne veľa, či už z domu na internát, zo školy domov, alebo pracovne a poviem vám, nie je nič lepšie ako mať zo sebou KeepCup, lebo nikdy neviete, kedy dostanete chuť na váš obľúbený horúci nápoj. 

A teraz sa na trhu objaví táto božská sklenená verzia? Yes, please!


Môj je zo série KeepCup Brew Alchemy - Green, veľkosť S.
(Nebojte nič, je aj veľkosť M, pre tých, ktorí potrebujú ráno väčší energetický kopanec.)


Trochu faktov nikdy nie je na škodu:
Káva "on the go". Také módne, také obľúbené a také hriešne. Vieme si ale asi len ťažko predstaviť, čo to znamená pre našu planétu. Vedeli ste, že jednorázové poháre majú každoročne na svedomí 54 miliónov zoťatých stromov a približne 4,5 milióna ton odpadu? Sánka padla dole aj mne. KeepCup, ako večný posol dobrých správ, je riešením. Tieto neskutočne milé, štýlové, farebné a hlavne praktické poháriky sú znovupoužiteľné. Ani barista nemá proti čomu protestovať a taktiež ani vaša umývačka riadu. A aj u Matky prírody si urobíte osobné očko. 

A takto zväčša začína môj deň:




Mám ho len krátko a už so mnou stihol precestovať zopár pekných kútov Poľska. Najbližšie ho beriem do Krakova ;)


A neobišla ho ani večerná hodina poľštiny.


Už si ho stačí iba vychutnať!


Love, Em

PS: Viac informácií nájdete tu: 


2 komentáre: